FANDOM

Blue Diamond-0

Blue Diamond (suom. Sininen timantti) on Homeworldissa asuva timantti ja The Great Diamond Authorityn jäsen. Hänet ensin nähdään takaumissa jaksossa "The Answer" ja tavataan ensimmäistä kertaa jaksossa "Steven's Dream".

Ulkonäkö

Blue Diamond on valtavan kokoinen. Hänen ihonsa on väriltään on vaaleansininen ja hänen hiuksensa ovat hyvin kalpeansiniset. Hänellä on hyvin kapeat kasvot, täyteläiset huulet ja suora nenä. Hänellä on myös isot, surulliset ja viistot silmät timantin muotoisilla pupilleilla. Hänellä on yllään tummansininen viitta. Hän myös on hieman lyhyempi kuin Yellow Diamond.

Luonne

Blue Diamondin debyytti kuvastaa häntä erittäin lempeänä Timanttina, joka kohtelee hänen korkean tason jäseniä arvokkaasti. Holly Blue Agaten mukaan, Blue Diamondilla on maine armosta ja anteeksiannosta. Kun Blue Diamond "pelasti" Gregin klusterilta, tietämättä klusterin olleen harmiton, hän näytti olevansa armollinen ja anteeksiantava. Kuitenkin, kuten Yellow Diamond, hänen todellinen luonne saattaa olla ristiriidassa hänen maineensa kanssa, kun hän tuomitsi Rubyn särjettäväksi, kun Ruby vahingossa yhdistyi Sapphiren kanssa. Ei kuitenkaan tiedetä, jos hänen persoonallisuutensa on muuttunut vuosituhannen ajan Pink Diamondin kuoleman jälkeen.

Galleria

Lähteet

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki