FANDOM

Pearl (suom. Helmi) on yksi sarjan päähenkilöistä ja Crystal Gems -ryhmän jäsenistä.

Ulkonäkö

Pearl on ulkonäöltään hoikkarakenteinen ja valkeaihoinen. Hänellä on taivaansiniset silmät, pitkä ja terävä nenä sekä ohuet huulet. Hän on melko pitkä jalokiveksi, joka ei ole fuusio. Hänellä on lyhyet persikanväriset hiukset, jotka takaapäin katsottuna ikään kuin muodostavat kolmion. Pearlin jalokivi on keskellä häneen otsaansa eikä siinä ole fasetteja.

Ensiesiintyminen

Jaksosta "Gem Glow" jaksoon "Steven the Sword Fighter" asti Pearl piti päällään hihatonta, taivaansinistä toppia, jossa on läpikuultava rintakehä, ja joka muuttuu lyhyeksi läpikuultavaksi silkkihameeksi vyötärön kohdalla. Toppia koristi pieni keltainen tähti. Hänellä oli myös vaaleanpunaiset legginssit, vaaleanvihreät sukat sekä vaaleansiniset balettitossut.

Nykyinen

Nykyään Pearl pitään päällään hihatonta, turkoosia tunikaa, jonka rinnan keskellä on keltainen tähti, ja vyötärölleenn kiedottua vaaleampaa nauhaa. Hänen legginssit ovat oranssit. Hänellä on myös pinkit sukat sekä vaaleansiniset balettitossut.

Muut

Luonne

Kyvyt

Fuusiot

Taidot

Uniikit kyvyt

  • Holograafinen projektori
  • Psammokineesi
    Psammokineesi
  • Photokineesi
  • Vedenpinnalla kävely

Suhteet

Steven

Garnet

Amethyst

Greg

Sugilite

Rose Quartz

Lion

Connie

Peridot

Trivia

Gemmologia

  • Helmi on kesäkuun syntymäkivi. Helmi on myös horoskooppimerkkien, Kaksosten ja Kravun syntymäkivi.
  • Helmi on mytologiassa yleensä neitsyyden, kauneuden, vaatimattomuuden, puhtauden ja onnen jalokivi.

Jalokivi

Kuva Kuvailu
Pearl-jalokivi
Pearlin jalokivi, joka sijaitsee keskellä hänen otsaansa. Pearlin jalokivessä ei ole fasetteja.

Galleria

Lähteet