FANDOM

Yellow Diamond 2

Yellow Diamond (suom. Keltainen timantti) on Homeworldissa asuva jalokivi ja The Great Diamond Authorityn jäsen, joka johtaa jalokivirotua.

Ulkonäkö

Yellow Diamond on valtavan kokoinen. Hänellä on pulleat huulet ja lyhyt tukka, jossa on kaksi piikikästä kärkeä, ja normaalia pidempi kaula. Hänellä on mustat kulmakarvat ja mustat merkkaukset molempien silmien ympärillä. Hänen silmänsä ovat vaaleankeltaiset timantin muotoisilla pupilleilla. Hänellä on yllään tummankeltainen ja oliivinvärinen kokovartalopuku, jonka päällä on keltainen takki, jossa on suuret olkatoppaukset. Hänellä on myös keltaiset hanskat ja oliivinväriset saappaat.

Luonne

Vihainen YD

Vihainen Yellow Diamond.

Yellow Diamond, kuten suurin osa Homeworldin jalokivistä, vihaa suuresti Maata ja haluaa päästä eroon orgaanisesta elämästä.

Hänen ensiesiintymisessä, Homeworld pitää häntä täysin loogisena ja järkevänä johtajana vaikka todellisuudessa hän on kostonhimoinen, armoton ja helposti suuttuva. Hän sanoo että nauttisi nähdä Maan tuhoutuvan. Kun Peridot ottaa yhteyttä häneen, hän on ärsyyntynyt Peridotin useille epäonnistumisille. Kuitenkin, verrattuna Blue Diamondiin, hän antaa Peridotille useita mahdollisuuksia yrittää uudestaan.

Hänen mielestä Maan tuhoaminen on jalokivi rodulle parasta. Tämä on ilmeistä kun hän hylkää Peridotin ehdotuksen käyttää Maata hyödyksi, vaikka Homeworldin resurssit ovat vähisssä.

Surua käsitellessä, Yellow Diamond yrittää tukahduttaa negatiiviset ajatukset ja toivoo siirtyvänsä eteenpäin. Hän ilmaisee tämän Blue Diamondille jaksossa "That will be all" kertomalla hänelle: "sinun pitäisi katsoa eteenpäin eikä taaksepäin". Yellow Diamondin mielestä se on naurettavaa että Blue Diamond tekee niin paljon säilyttääkseen Pink Diamondin perinnön eikä siirry eteenpäin tuhoamalla Maan.

Kyvyt

  • Elektrokineesi
  • Tehostettu voima

Triviaa

Galleria

Lähteet

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki